luni, 11 februarie 2013

Produse Deborah (carlisa.ro)

Buna tuturor,

   Astazi vom vorbi despre o firma de cosmetice ce m-a surprins intr-un mod extrem de placut si am sa va spun si de ce. Mai intai ,este vorba despre www.carlisa.ro , o firma care are in stocul sau mai multe branduri de renume , cum ar fi Deborah.  Vom vorbi despre Deborah azi pentru ca acestea sunt produsele care le-am testat, de la Deobrah!! 
   Eram extrem de curioasa de aceasta firma , auzisem despre ea, dar nu testasem nici un produs de la ei , asa ca ... acum am avut ocazia sa testez un ruj, un fond de ten si un rimel ,toate de la Deborah . 
   Avand in vedere calitatea produselor Deborah , pretul este destul de accesibil. Iar acum va voi vorbi despre fiecare in parte :

   RIMELUL "Definitive Volume" care il puteti primi cadou daca comandati de pe site produse in valoare de 170 lei. Parerea mea despre acest rimel :
-este un rimel rezistent (24 ore)
-periuta lui este extrem de buna,nu lipeste genele si le ofera volum si alungire
-nu se intinde





   FONDUL DE TEN "24 ORE perfect" tot de la Deborah ! Eu am nuanta 2 , true beige. Il gasiti tot pe www.carlisa.ro si acum sa va spun parerea mea:
-rezista intreaga zi
-miroase a flori (genial)
-are o textura fina,cremoasa si nu incarca tenul
-acopera bine imperfectiunile
-nu este nevoie de pudra neaparat pentru ca nu ingrasa tenul
-merita nota 10



      
    RUJUL Deborah , nuanta MILANORED (cred) . Este un trandafiriu care il ador, este imposibil sa nu te indragosesti de el. Are o textura fina,nu usuca buzele, si rezista intreaga zi pe bune daca ai grija de "el" :). Dupa parerea mea merita toti banii si as incerca si celelalte nunate. Parerea mea:
-rezista mult timp pe buze 
-nu se strange
-mirosul este placut
-este cremos 



   Asadar, produsele DEBORAH m-au convins. Am ajuns sa le indragesc si vreau pe toate !!! :x
     

Pa :*:*

2 comentarii:

  1. Ai comandat de pe acest site, carlisa? Eu nu am incredere in a comanda de pe internet... Ai primit tocmai ce ai comandat? Vreau sa dau si eu comanda, dar mai intai am nevoie de o confirmare ca primesc ceea ce comand.

    RăspundețiȘtergere