miercuri, 18 aprilie 2012

Intro : About me

   Am infiintat acest blog din dorinta de a impartasi cu voi,fetele, pasiunea mea ... si anume,makeup-ul si tot ce este legat de acesta.
   Pe acest blog veti gasi mereu review-uri,recenzii,tutoriale despre produse cosmetice. Pot fi si la cerere ... deci astept cat mai multe sfaturi si critici .
   In continuarea acestui post va voi spune si cateva din firmele mele de makeup preferate si cu care voi posta cel mai des review-uri . 
  Incep cu : ELF Romania [ador aceste produse,accesibile la pret si foarte bune] , Avon [toata lumea stie ;))] , Lady's Cosmetics [preturi foarte bune si calitate excelenta] , Oriflame [mai rar,nu prea ma incanta] , MKS [ ador paletele Sleek,insa nu am niciuna pana acum] , Mia Shop [la fel,big like din partea mea] . Etc :)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu