marți, 24 aprilie 2012

About FragranciaShop.Ro

 Hello girls !

   Cu ceva timp in urma am descoperit site-ul de cosmetice online FragranciaShop.Ro .  M-a impresionat pentru ca , contine produse cosmetice de la diverse firme cunoscute de noi,fetele ! De exemplu : Astor,Maybelline,Rimmel London,Miss Spory,Nivea etc. Pentru detalii intrati sa va convingeti ! :)


   M-am gandit sa comand si eu de pe site-ul lor deoarece au preturi foarte bune si produse la fel de bune si de calitate ! 


   Iata ceva ce sigur nu o sa va dezamageasca :






  Acest Mascara L'Oreal Volumissime este un rimel nu bun , ci foarte bun ! Iti ofera volum exact ca cel al genelor false,datorita complexului de ceramida . Il recomand cu caldura si are un pret pe masura , merita toti banii . Comandati aici :  FragranciaShop.Ro                  

       Urmatorul produs care mi-a placut enorm este :




   Astor SkinMatch Fusion fond de ten - ce pot spune despre el? Este genial ! Se adapteaza pielii mele si lasa aspectul acela natural , acopera imperfectiunile si rezista ore intregi pe fata . Imi ofera o stralucire superba pielii si cu siguranta il voi recumpara :) .

  Si inca un produs care l-am cumparat deja de doua ori pana acum :




    Acest demachiant 2 in 1 cu miere si galbenele are un miros subtil,placut si curata in profunzime machiajul ,chiar si rimelul waterproof . Intra repede in piele si il recomand cu toata increderea , merita cumparat . Pentru comanda puteti intra aici      FragranciaShop.Ro !


    Deocamdata acestea sunt produsele mele de la FrangranciaShop.ro dar imi voi pune din nou o comanda si voi venii cu review-uri. Cine comanda ? Astept pareri aici , si sfaturile voastre !

Comanda online :  FragranciaShop.Ro

                                         xoxo,Criss :*                                                                                          

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu