joi, 10 mai 2012

Random reviews !

   Buna girls !!!

   Azi vin cu o noua postare , despre un parfum care mi-a placut la nebunie de cand l-am primit si fondul de ten de la Oriflame ,Giordani Gold !
In urma cu cateva saptamani mi-am comandat Treselle de la Avon , pentru prima data .. din curiozitate ! Si chiar a meritat :).

  Eu obisnuiam sa folosesc Little Black Dress , insa acum .. clar! Nu o sa mai folosesc :)).
  Acest parfum floral este senzational . Are un parfum puternic si dulce in acelasi timp :) si este perfect pentru seara , insa eu il folosesc zilnic .

   Contine : tuberoza , orhidee si lotus ! :x
   Are 50 ml si am dat 50 lei pe el , il gasiti in orice catalog Avon ,poate chiar si la oferta :) .






  
   Fondul de ten ... Am nuanta cea mai deschisa si pot sa spun ca nu acopera nimic ! :| . Este ca o crema hidratanta ,insa are un parfum foarte placut :). Am dat pe el in jur de 35 lei si pot sa spun ca imi pare rau , insa e bun pentru vara ca este lejer si cam atat .
   Are 30 ml si vine cu un ambalaj frumos ! Raport calitate-pret : asa si asa .

   
    

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu