miercuri, 2 mai 2012

Haul Lady's !

           Buna fetelor !!!


   Am revenit cu un post despre produsele care le-am cumparat de curand de la Lady Delisha (FB) , si anume Lady's Cosmetics. Dupa cum stiti deja , ador aceste produse si chiar nu mi-au dezamagit asteptarile .

   Incep cu un produs care pot sa spun ca il iubesc ! Este vorba despre Quintetul 05 de la Isabelle Dupont (cel cu nuante de maro) . Aceasta paletuta este minunata ,are farduri cremoase, nu prafoase . Le-am aplicat fara o baza cateva zile la rand si chiar au rezistat ! Merita cumparata , am numai cuvinte de la lauda la adresa ei .






   Urmatorul produs care il indragesc si care il voi recumpara cu siguranta este Pudra Isabelle Dupont , nuanta P104 . Este ideala pentru tenul meu (am tenul deschis) . Este translucida, nu o simti pe fata ,matifiaza si nu lasa aspectul acela "fals" . Merita fetelor !:x
      




   Apoi , mi-am mai luat doua paletute cu nuante metalice ,geniale ! Sunt superbe , pigmentate , culori frumoase , ideale pentru machiaj de zi sau de seara . Pretul lor este la fel de genial .
   Am nuantele 01 si 02 .





   Rimelul de la Catherine Arley : are periuta deasa , ceea ce e bun pentru volum . Nu incarca genele si lasa un aspect natural . Este bun si este waterproof ( chiar rezista la apa ,l-am testat ) ! :x
                              

  

   Si nu in ultimul rand , rujul de la Catherine Arley , nuanta Tea rose 525. Raportul calitate - pret este bun . Hidrateaza , rezista pe buze si este foarme cremos ! 





  ~~ NU UITATI FETELOR !!! ~~ Comandati acasa gratuit catalogul Lady's si nu uitati sa intrati pe Facebook la Lady Delisha ! Link-ul necesar este : http://ladys.ro/a/IFSWDQul,d   .

    Nu costa nimic sa incerci ! Doar te inscrii si catalogul il primesti gratuit acasa in cutia postala :) 

                xoxo , Criss :*                         
                                                                       
                                    

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu